..::Ankaralı Grup Düşük Voltaj::..
 
Kayıt OlAnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

matrak bir spor şakası :D

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
probL3m-3mO
Kalifiye Üye
Kalifiye Üye
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 25/10/08 Mesaj Sayısı : 185 Nerden : aLmanya kreyfert İş/Hobiler : web tasarımcısı

MesajKonu: matrak bir spor şakası :D Paz Ekim 26, 2008 4:46 pm

Cimbomlu: Lider, lider diye bağırıyorsunuz tribünlerde, daha bi numaranızı göremedik
Fenerli: Allah, Allah!
Cimbomlu: Hakkını ver stadın hakkını, biraz bağır bağır,

Top Fenerli'ye seslenir: Al abi, su şişesi!

Fenerli: Şunlarla bir olma boş ver!
Top: Biraz ezik galiba abi!

Cimbomlu: Hayal mahsulüsünüz hayal! Alırım liderliğini bak diyorum!
Fenerli: Biz sizin gibi müflis soyluları Saracoğlu'nda görmek isteriz
Cimbomlu: Ya bırak kardeşim zengin takım mesajları vermeyi, alırım liderliğini diyorum, bak şampiyonluk gitti diye ağlama sonra..
Fenerli: Takip et o zaman bizi sen, takip et...

Statta anons yapılır: Maç birazdan başlayacak sayın seyirciler. Lütfen sahaya şişe atmayalım, ortalığı Ali Sami Yen'e çevirmeyelim.

Fenerli: Kramponların vidalarını iyi kontrol edin çocuklar, füze gibi çakmalı...
Cimbomlu: İlla Tuncay'ı vurgulayacak.
Fenerli: Bakın size Alex, Anelka filan transfer edelim, sonra ağlamayın
Cimbomlu: Ya bunlar medyatik transferler. Onlara gerenk yok! Biz sizi böyle de harcarız Fenerliiiiiii hahahahahaaa!
Fenerli: Tamam çocuklar siz bizi rakip kalede bekleyin.

Fenerli topun hızın ayarlar: Havadan, Yerden, Doksandan, Tuncaylı...

Fenerli: Sen şimdi Futbolu görecen

Hakem: Düüüüüt!

Cimbolu depara kalkar: Çimler ağladı beeeaaa!

Fenerli: Dır dır yok, dır dır yok, delikanlı oyna...
Cimbomlu: O da ne ya!
Fenerli: Hooop 6-0 olduuu.

Tribünler bağırır: Futbolcunun hakkını ver, hakkını..
Fenerli: Sana diyorlar hıhıhı!
Cimbomlu: Ühühühühü.. Para mı var abi ya...

Fenerli: Alın bu Cimbomluyu da diğer kurbanların arasına oturtun.

Araç içinden gelen ses: Kardeşş, biz sizi Ali Sami Yen'in önüne bırakalım, siz oradan kupa hayali ile devam edersiniz Floryaya...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör

matrak bir spor şakası :D

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
..::Düşük Voltaj::.. :: ..::Mizah & Eğlance::.. :: Komik Yazılar -

İletişim - Düşük Voltaj Forum Sitesi| WwW.DusukVoltaj.Forumr.Net - Yukarı git

Powered by phpBB2® Version 12.5
Copyright ©2000 - 2008, Yetkin Forum Ltd.
Düşük Voltaj Forum Sitesi| WwW.DusukVoltaj.Forumr.Net


Yetkinforum.com | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Kendi blogunuzu yaratın